Sommar shopping

Har inte orkat blogga så värst mycket idag men fick med mig några kläder hem iaf, satte mig sedan på ballkongen och solade. Somnade i solen och vaknade av att sebbe ringde och var påväg hit, paniiiik. Skyndade mig upp, hoppade in i duschen och gick sedan ner för att möta.
Här kommer lite bilder från dagen inköp, hinner inte skiva något längre inlägg idag. Vi ska snart kolla på harry potter, äta chips& morötter med dipmix och sedan även lite god ost och kex. Mums, vilken perfekt kväll !
Over and out, have a good night.




En fin och mysig tunika med en sidenmudd längst ner, rosett på bröstet och knappar på ryggen. Gillar den redan starkt !
Ska nog ha den till ett par jeans shorts och ballerina.



Skön och luftig tunika från H&M, skön att ha en sån varm och solig dag som denna. Behövs inga tights eller strumpbyxor, skönt.



Body och tubkjol från GinaTricot, tänkte ha bodyn under och kjolen lite högre upp på magen. Får hoppas på lite svalare väder så att jag får inviga denna outfit.



Tubtopp även från Gina, matchar snyggt med uppvikta shorts och ett par flipflops. Vips är man klädd för en mysig grill kväll eller en strandpromenad.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag älskar din klädstil Natalie, du har jämt så fina kläder! Bara så du vet. :) Love you

2008-06-01 @ 22:16:30
URL: http://aldrin.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, linnet med rosetten var jättesöt :) Kram kram!

2008-06-05 @ 12:51:14
URL: http://redlipgloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0