En lugn sommarkväll

Har ägnat den senaste timmen åt att läsa alla miljoner bloggar jag har som jag läser varje dag, skönt faktiskt. Känner mig avkopplad och faller bort i min egna lilla värld.
Får många tips och insperation vilket är perfekt eftersom att jag ska ta en shoppingrunda i stan imorgon, det som jag vill ha med mig hem är bl.a.

- En snedväska, liten och söt till sommaren
- Flera miniklänningar !
- Maybe en kjol elelr fler shorts.
- Kanske en till body också, får helt enkelt se vad pengarna räcker till.

Imorgon ska jag anstränga mig, vill inte köpa upp mina pengar direkt eftersom att det dröjer ett tag innan nästa barnbidrag hamnar på mitt konto. Därför måste jag utesluta något men jag vet inte vad, beslutsångest.
Får se vad jag hittar och vad som gör mig mest kär, visar såklart bilder imorgon !
Love / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0