you´re the sunshine in my life

Nu har jag läst ut den sista Harry Potter boken som någonsin kommer göras. Det var slutet..
Men jag är faktiskt inte ledsen för den slutade så otroligt bra så hela jag blev till ett lyckorus och jag tror det sitter i sig. Jag hade mina egna tankar utifrån vad jag hade hört vad som skulle hända och vem jag trodde skulle dö. Visst många dog i boken men så bra som den slutae trodde jag aldrig !

Efter 4 timmars bilresa sitter jag nu i min säng, laptopen är uppackad och jag funderar på att sätta på en harry potter film och ta en kopp tee. Men hörde att mammi sa att maten är snart klar så det får vänta tills ikv.
Jag och min syrra var nere och handlade massor med mat, när man kommer hem från landet är kylskåpet verkligen helt tomt, tog även med mig en cosmopolitan hem som jag funderar att börja prenumerera på så slipper man springa ner till affären hela tiden. Är rätt sugen på att öppna den så sätter punkt här.
Vi hörs sen sötisar


image282

jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0