upp och hoppa !

God morgon alla, både snygga och ännu snyggare människor som läser denna blogg !
Idag vaknade jag halv 9 (!) asså vad är mitt problem ? Vart tog mina sovmornar vägen när jag typ sov till 12 och låg ända till 2 innan jag äns började fundera på att gå upp.. Men det kanske beror på att jag lägger mig typ 11 för vi den tiden är jag verkligen helt död, pinsamt.
Idag ska jag iaf träffa min älskade Sara som kom hem igår, vi ska bara chilla hela dagen tror jag. Mami och daddi ska ut ikv med nåra kompisar från göteborg så vi får dela på barnvaktsjobbet till min syrra, ladda upp med godis, hyra en film, lite sånt.

Funderar på att göra lite frukost, känner att magen börjar kurra. Och om nån timme kommer min älskling in på msn också så kan vi prata av oss lite !
Det var tydligen lite dålig mat i thailand så han mådde inte så bra för tillfället, stackarn. Hoppas det blir bättre sötnos !

image297
Looovlie !

Kommentarer
Postat av: Erika

Älska GossipGirl

2008-03-28 @ 22:59:09
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0