under kläder

Ojoj vilken kaos det var, kaos på donken, kaos i modehuset, jaa kaos i heela vällingby.
Lite segt faktiskt, jag mötte upp frida och vi började vandra runt i jakt på shyssta plagg, hittade ett par snygga underkläder inne på H&M men dom klarar ni nog utan bilder på för det tänker jag faktiskt inte lägga upp. Efter att ha gått runt och kollat in vart ända plagg i hela modehuset gick vi till donken för att ta någonting att käka och när vi var påväg ringde min mobil och på displayen stod det Sebbes pappa (han ringer från sin pappas mobil eftersom att företaget betalar hans telefonräkning) gissa hur glad jag blev. Nu har jag fått dagens dos av honom och får hoppas att jag klarar mig tills imorgon när han kommer in på msn.
Nu ska jag börja montera isär min gamla säng för att sedan kunna bygga upp min nya, ska bol kul att se hur det blir. Det kommer ni däremot att få se bilder på !
Bye for now

image301

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt bild

2008-03-29 @ 15:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0