the girl next door

Klockan är halv 12 men vem har sagt att kvällen är slut än ? För vissa har den nog precis börjat..
Om jag och sara hade varit på en av alla cooola fester som hålls i bromma just nu kanske det hade varit så för oss också men eftersom att vi sitter här med ett barnvakts jobb så får vi nöja oss med att göra det bästa av kvällen. Vi har precis kollat klart på världens gulligaste film, the girl next door. Om ni inte har sett den, se den !
Nu tänkte vi ta en kopp tee eller något liknande, köra med lite girltalk och massage, ett perfekt slut på en perfekt kväll eller vad säger ni ?
Imorgon när vi vakanar hade vi tänkt ta lite härliga vår bilder om bara våren ville komma hit, aja bilder blir det iaf ! Får se om nåra läggs upp här, antar att det kommer bli så eftersom att jag inte är så duktig på att låta bli att vara opersonlig. Efter det ska jag in till vällingby och möta upp Friden, vi ska ta en fika och kolla på det nya modehuset (?) efter det ska jag fixa min säng som har kommit, skönt att få lite större space så att både jag och sebbe får plats, hoho.
Nej nu ska vi njuta av kvällen och varandras sällskap, have a good night.

Här bjuder vi på en bild på mig och sara!

image300

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0