sleeping beauty

Nu ligger jag här i min nya säng, det finns lite bilder längre ner. Jag säger bara, jag kommer sova gott inatt !
Kollade precis klart på första avsnittet av Eva & Adam, gud vilka minnen det kommer upp. Älskade den serien när jag var liten, den är ju uuunderbar !
Vad ska ni göra ikväll såhär sista helgen på lovet ?
Jag har inget speciellt planerat, ska nog sätta på en mysig film och spendera resten av kvällen i min säng för den här ska jag bo i framöver !
Nu ska jag smyga in lite godis i mitt rum och smaska på medans väntan på maten, det lutar nog åt nåt italienskt, mums !
Min kväll blir en hemma kväll - en blogg kväll ! Håll utkik sötnosar



image303
Min gamla säng fast utan lakan och allt som ni ser så den ser ju lagom mysig och mjuk ut..

image304
Och här är the new one, en aning högre, bredare, mjukare och underbarare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0