shopping på g

Nåra planer för helgen har redan kommit upp, om dom blir av vet jag inte än men en sak som ska bli av iaf är lite shopping. Det var flera månader sen nåra nya klädesplagg fick komma in i min garderob men nu blir det ändring på det !
De saker som förmodligen kommer bli mina:
  • Nya jeans - antingen ljusblåa eller lite grå aktiga
  • En T-shirt med ett snyggt tryck
  • Ett par sommar skor
Det är ungefär vad jag har råd med just nu, får smöra lite för pappsen så kanske jag får lite extra cash. Har nån tips på vart man hittar snygga T-shirtar ?
Hittade några som var okej på topshop men inte riktigt sånna jag söker efter..

image236image237image238

Kommentarer
Postat av: balla benny

det finns skitsnygga t-shirts på urban outfitters men dom är ganska dyra..

2008-03-11 @ 18:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0