planera i god tid

Satt och läste i min cosmo där jag såg Erik Segersted säga "jag kan inte klara mig utan tjejer"
Nej men vi kan inte klara oss utan er killar heller ska ni veta !

Nu är morgondagen planerad in i minsta detalj, jag vet inte om ni pallar läsa allt men jag skriver ner det därför jag ska komma ihåg det. image283
Imorgon går jag upp lagom tidigt sådär vid 10 tiden för att då packa träningskläder, lägga fram allting jag ska ha för att klara mig en natt. Käkar frukost, duschar sedan drar jag till solariumet och solar en 20 minuter efter det åker jag vidare till fridhemsplan och kör ett pass på frisiks. Göra mig fräsh där och sedan direkt hem, slänga ur träningskläderna och ta sova över grejerna som ligger prudligt på sängen så det bara är att packa ner, ska nämligen försöka spara så mycket tid som möjligt. Sedan tar jag tuben till vällingby och därifrån bussen, påvägen ska jag köpa nåra red bull och när jag kommer fram möter tjejerna upp mig och vi svänger då in på affären för att ladda upp ett föråd med mat (middag+frukost.) Sedan beger vi oss av till stället där kvällen äger rum och feestar hela natten lång.

Sådär nu har jag nog inte glömt nåt, hoho den där "kom-ihåg listan" lät rätt töntig. Fast jag orkar faktiskt inte bry mig, om nån slänger in nån dum kommentar gör jag som bella och tar det med en klackspark och bara skrattar åt den fega tönten som för det första aldrig vågar säga sitt namn och som inte har något som helst liv utan sitter hemma i sin ensamhet för att trycka ner folk för att försöka må lite bättre själv.

Kommentarer
Postat av: hanna

palla köra på "dom-gillar-mig-dom-är-bara-avundsjuka-stilden" alla vet ju att det inte är sant. om någon säger att din blogg suger och att du ät tex en analfabet, säger dom inte det för att dom också vill suga och lida av bokstavssvårigheter, utan för att dom tycker att du är dålig helt enkelt, om du ska ha en blogg får du ju ta åt dig av kritiken, vare sig den är konstruktiv eller framhäver dina bra sidor, det är bara dåliga, osäkra och människor som inte har tillgång till sjäövinsikt som inte kan hantera den konstruktiva, så ta åt dig det folk skriver, istället för att försöka leka att dom är avundsjuka, för det har dom ingan anledning till att vara./mvh hanna

2008-03-24 @ 23:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0