over and out

Efter ännu en kall åktur i backarna är vi hemma igen, alla tre ligger i sängn nydushade och smuttar på en kopp vaarm (!) choklad.
Om en timme kommer nåra släktingar som ska joina våran påskmiddag, efter det vet jag inte vad som händer. Om en timme åker även min kusin hem så jag kommer ha lika tråkigt som jag hade innan hon kom..
Får väl sätta på en av alla filmer som låg i mitt påskägg igår.
Tänkte även medela att min älskling som befinner sig på andra sidan jordklotet ska snart gå och lägga sig, klockan går 6 timmar före där så den är väl typ 10. Känns lite konstigt att när jag vaknar på morgonen är den typ 3 på eftermiddagen där han är..
Nu lämnar jag över datorn till min älskade kusin så att hon kan uppdatera er om hennes dag på boerne.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0