mina darlings - ni vet att jag älskar er

Mitt i all min saknad till min pojkvän och en tråkig kväll på landet så kommer mina tre änglar och lyser upp min kväll.
Angelica - min underbara kusin som jag förmodligen ska sova hos imorgon, hon kommer säkert få trösta mig eftersom att sebbe åker till thailand och vi kanske bara kommer kunna prata i telefon en gång varannan dag. Men med hennes närhet mår jag alltid supert.
Sara - min bästa vän som alltid finns där för mig, jag behöver inte prata ut om mina problem för att må bra det är bara hennes utstrålning som gör mig på topp humör hur nere jag än kan vara. Just nu sitter vi och snackar sommar planer och planer om mitt hår, jag har fallit för trenden att skaffa lugg + att färga håret brunt så vi har stooora planer för våran framtid.
Melissa - den underbaraste tjejen i hela världen, henne har jag också känt kortast. Vi lärde känna varandra när båda fick en praoplats på NK (tack gud för att melissas mamma kände chefen annars hade vi aldrig träffats) och vi hade så förbaskat kul varenda dag. Det var ett tag sen vi träffades nu men det ska det bli ändring på !

Yes, dessa tjejer betyder riktigt mycket för mig och jag älskar er alla !

image266






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0