min skönhetssömn

God morgon !
Skönt att få sova ut, vaknade för nåra minuter sen bara. J och hennes föräldrar drog runt 1 eftersom att det inte gick nån buss förräns vid halv 2.
Efter middagen gick vi över till nåra klasskompisar, eller vi gick inte utan vi cyklade. Så typiskt oss och hemskt kallt var det, men i nerförsbackarna gick det snabbt och i uppförsbackarna gick det mindre snabbt..

Idag ska jag bara plugga sönder, imorgon är det biologi prov och jag känner mig otroligt förbrädd, kan absolut allt. sajjk.
Så idag tror jag S svänger förbi så pluggar vi tsm, nu är det dags för mig att käka frukost. Är rätt trött faktiskt även fast jag fick sova ut så därför känns det här inlägget rätt så stelt och jag kommer inte på något att skriva, så jag slutar här.
Pussi

image259

Usch vad jag saknar min älskling när jag ser den här bilden, dom är så sööööta !
Jag har börjat älska serien ännu mer sen dom blev ett par, och det ryktas även om att dom är ett par i real life (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0