jag <3 teven

Nu är det du är vad du äter och om 10 min börjar Criminal minds och efter det kommer Gordon kitchen night mares, jag vet vart jag ska spendera min kväll. Sara kommer hem idag så funderade på att dra över till henne en snabbis men jag kände att jag inte orkade, ligger här så skönt med min laptop och godis så orkade inte lyfta min rumpa och vandra över till henne, tyvärr gumman.

Juste, jag pratade med min älskling i telefon idag ! Vi har inte pratat sen han åkte, innan pratade vi typ 3-4 ggr om dagen förstår faktiskt inte hur jag klarar mig nu, men snart kommer du heeeeem ! <3

Kommentarer
Postat av: Frida Madeleine

I love my Natalie!

2008-03-28 @ 11:29:38
URL: http://fridamadeleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0