Invigning

Nu ska jag berätta om min nya idol, hon är otroligt söt. Hennes namn börjar på L och hennes efternamn är Conrad.. Lauren Conrad

Lauren är född i Carlefonien Newport beach, det stället jag alltid velat åka till !
Hon föddes 1 februari 1986, alltså med lite lätt matte kom jag fram till att hon är 22 år. Hon är uppväxt i Orange County, kan det bli bättre ? Lauren och hennes kompis Heidi (de två tjejerna som är med i serien The Hills som jag måste ha missat) läste design tsm på Laguna Beach High School.
Hon är definitivt min förebild och jag älskar henne !

Den här tjejen har t.o.m. en egen klädkollektion;

image279

image280

image281

Suuper snygga kläder, nån som vet vart man hittar dom ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0