I adore you

Hej alla sköningar !
Nu ligger jag här i soffan med en stor kopp te full med honung och ett paket med näsdukar, med det borde jag väl klara mig igenom dagen ?
Jag har nämligen blivit suuper förkyld efter vinter kylan i ramundbergen, men man får väl skylla sig själv om man springer till ica i bara strumpbyxor och en tjock tröja när det är -5 ute. Jag ska iallafall vila upp mig så gått jag kan ända fram till 11.40, då ska jag vara i skolan och ha en gympa lektion med S & J. Vi satt och planerade den igår, sista minuten as usual men hoppas på att den blir bra.

Igår fick jag äntligen träffa min älskling efter 4 dagars uppe håll, det var ju en god nyhet att vi äntligen fick ses igen men här kommer dom dåliga - han ska till London nu på torsdag, är borta i 5 dagar tror jag. Sen kommer han hem, vi hinner ses 2 dagar innan han åker till Thailand och är borta i 2 veckor !
Hur ska det gå ? Hur ska jag klara mig ? Proooblems.
Aja ska inte deppa ner mig över det nu, ikväll får vi hoppas att sebbe svänger förbi hit så vi får säga hejdå iaf.

Nu hade jag tänkt dricka upp mitt te så att halsen inte gör så förbaskat ont sen ska jag göra lite lunch och plugga, men om ni känner mig så vet ni att jag inte kommer kunna hålla mig från datorn så det kommer nog komma nåra inlägg inom kort.

image234

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0