home

Usch vad det tar på krafterna att springa runt i stan efter en hel skolvecka, men den här skolveckan har ioförsig varit väldigt chill men jag är ändå helt slut.
Egentligen skulle S med till stan men hon dissade mig för nån annan, så vi ska ses ikv ist. Men det kan ändå vara rätt skönt att springa runt själv i stan också, man provar kläder i sin egen takt och får springa i vilka affärer man vill. Det känns som att han hinner med så mycket mer men det ska inte bli nån vana att jag shoppar själv, nejnej nästa gång ska jag ha med mig en kär vän igen !
Jag fick med mig nåra påsar hem som innehöll en jacka & en väska men det som vägde mest var nog min feta godispåse.

image251



Jacka - Gina Tricot

      
Väska - Åhlens

Snart ska jag åka och möta upp S vid Ålsten, vi ska hyra film och ta hit våra två pojkvänner - Ben 'n' Jerrys. Eftersom att min riktiga pojkvän har övergett mig, jag saknar dig älskling !
Så nu ska jag dra på mig mjukis kläder funderar även på att ta bort sminket, jag menar vem ser mig i mörkret när vi ändå bara ska kolla film ?
Vi hörs sen sötisar, you know you love me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0