en tur i stan

God kväll !
Hur är läget ? Jag hoppas det är bra, självklart är det bra här. Vi var i stan idag och sebbe hittade en riktigt snygg vår jacka, den var inte från WESC men den var lika snygg och för två hundra lappar billigare.
Jag köpte min vanliga favorit, ansikts cremen från garnier, och vi båda köpte varsin sovmask.
Nu ska jag plugga HK en snabbis, sen blir det top modell och massor med mys. Imorgon ska jag upp halv 7 och släpa med mig snowboard och all packning till skolan, klockan 3 går bussen där jag ska sitta i 9 timmar. Jag tar inte med mig nån dator så nu säger jag hejdå. Ha en underbar helg !

image233
Ni som inte redan har sett Richies lilla bebis får ta en ordentlig titt på henne nu, är hon inte underbart söt ?

Kommentarer
Postat av: Malin

Sweet!

2008-03-09 @ 16:34:31
URL: http://aldrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0