en självklarhet

Tjabba tjeena !
Jag är hemma hos min älskling och han håller på att laga mat till oss. Jag älskar verkligen att vara här, han är alltid så gullig och hela hans familj är super trevlig !
Idag var vi på stadium och köpte en ny snowboard till mig + bindningar. Jag fick också en snowboard väska till ramis eftersom att snowboarden inte får ligga lös.. Och imorgon har jag bara en lektion sen nationella prov i engelska, så jag slutar då 11.40. Underbaaart ! Då ska jag och sebbe in till stan för att titta på en snygg vårjacka från WESC sen kanske svänga förbi och ta en spruta, han ska ju till thailand och då vill vi ju inte att han ska bli sjuk !
Nu ska jag springa ner och hjälpa honom med maten, sen ska vi ha en myskväll och kolla på GG och fotboll.
Vi hörs sen

image233

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Älskar att ha dig här. Och så pjåkigt var de väl inte med bilden? Du är bäst älskling!

2008-03-04 @ 23:01:41
Postat av: Ballabenny

har sebbe färgat håret??

2008-03-05 @ 13:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0