en ny hobby maybe

För det första så säger jag bara förlåt för dålig uppdatering.
Och för det andra kom jag hem för inte så länge sen från träningen, tänk vad mycket jag gör för min träning, jag åkte dit direkt efter skolan och fick då spendera två dyrbara timmar på donken där jag pluggade, efter det tränade jag en timme men när jag skulle ta tuben hem märkte jag att jag hade glömt min remsa hemma och nockebybanan går inte utan remsa så vad får jag göra ? Jo jag får hem i det snöblandade regnet, usch och fy säger jag bara. Tur att jag kom hem så snabbt så jag kunde lägga mig i ett varmt bad och tina upp.
Idag när jag satt på donken satt det tre killar mittemot mig och den ena killen satt och surplade nånting ur ett sugrör medans hans kompisar hejjade och ropade, försst struntade jag i dom tänkte att det bara var nåra vanliga töntar som inte hade något liv men sen när han hade "druckit upp" såg jag att han hade surplat ur en såndär vit ketchup-grej och det låg ungefär 4 andra tomma såna där runt om dom, hans hobby är att dricka ketchup och min nya hobby är att spana in folk på donken. Man får höra & se både det ena och det andra, heemskt roligt !
Nu sitter jag här och försöker måla naglarna och skriva med jämna mellanrum, ikväll är det CSI men nu hade jag tänkt geeka mig framför en bok faktiskt. Jag slänger nog in nåra rader sen

PS. Sebbe sitter på flyget nu, imorgon får jag äntligen träffa min efterlängtade pojkvän, usch vad jag saknat honom !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0