en låååång fredag

Jag känner på mig att det här kommer bli en lång fredag, vilket passar perfekt till namnet.
Vakande runt 10 men låg och drog mig till 11 då gick jag upp och fixade frukost, efter en härlig dusch följde jag med pappsen för att handla påskmat och godis, i massor.
Efter en ansträngande timmes mat.shopping kände jag att jag måste ta det lite lugnt för det är ju trotsallt lov, viktigt att inte överanstränga sig så nu tänkte jag bläddra igenom en klick tidning och njuta av en kopp kaffe.
Lite senare springer jag nog upp till min granne Alexandra, har inte träffat henne sen i somras.. Det har jag faktiskt inte gjort med dom flesta här uppe, får börja knyta ihop kontakterna här nu innan sommaren så att man har något att göra på dagarna/kvällarna !
Ha en trevlig fredag allihopa, nu är det faktiskt okej att käka hur mycket påskmat och påskgodis som helt så passa på !

image265


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0