en av mina dåliga dagar

Nu har jag en ny säng ! Och en jävligt skön sådan.
Fick en ny säng, en ny bäddmadrass och även en ram hette det tydligen. Sängen var jätte fin och jag är jätte nöjd men ändå känns det som att det här är en av mina dåliga dagar. Ni vet dom där dagarna när man inte orkar nåt och allt känns bara segt och tråkigt ?
Jag har pluggat hela dagen och när jag kommer hem, vad är det som väntar här hemma då ? Ännu mer plugg.
Men vet ni vad, jag hatar att ha såna här dagar så jag skiter i plugget, sätter på en film och bara chillar. När filmen är slut ska jag läsa GG eller nåt som alltid får mig på bra humör.
Det som även bidrar en stor del till min dåliga dag är att min sötnos inte heller är hemma och kan muntra upp mig, han är i London och vi kan inte alls höras av ofta, det känns lite jobbit att ha begränsade tider man måste höras av på. Och efter den veckans långa resa ska han lämna mig igen, den här gången två veckor !
Så bort med dom deppiga känslorna nu, jag lovade mig själv att jag inte skulle tänka så mycket på att han var borta under den här veckan utan deppigheten får komma när han åker till Thailand för då har jag ändå min älskade kusin som kan stötta mig och få mig på toppen humör igen !
På med film och diss för plugg, jag återkommer.

image247

Kommentarer
Postat av: Frida Madeleine

Natalie älskling har inte hunnit berättat allt som hänt när vi inte träffats men du ska få höra massor! Saknar dig gumman..Love

2008-03-13 @ 19:54:37
URL: http://fridamadeleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0