Dagens ärenden -check

Dagens ärenden är nu gjorda, pappsen och jag har handlat dagens middag och lite annat som behövdes fylla på i skafferiet, vi köpte även blommor och eftermiddags fika + bakelser tills ikv.
Eftersom att det inte finns så stor tid för att laga värsta lunchen så fick det duga med en pizza, efter det ska jag återgå till min harry potter bok. Jag är seriöst helt fast, den är så fruktansvärt spännande och riktigt bra.
Hoppas ni får en rolig lördag, de flesta är väl säkert bakfulla eller så vakanr ni upp med den fruktansvärda huvudvärken imorgon, vad synd för er. Men den slipper jag !
Nu ska jag göra lite varm choklad och äta min bamse kanelbulle till, mums.

Kommentarer
Postat av: Malin

Mysigt, jag har också vart och handlat fast med mami. Hoppas du får en superbra kväll snuttis. ;)

2008-03-15 @ 15:55:33
URL: http://aldrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0