dagens äckel

Dagens humör: Uttråkad
Dagens borde: Packa
Dagens frisyr: Lite olika, flätor, utsläppt, sov-toffs
Dagens klädsel: Skidkläder på förmiddagen och chill kläder på eftermiddagen - Ett vitt linne, en ljusblå cardigan & ett par svarta tights + sockor.
Dagens planer: Döö
Dagens materiella vill ha: Lite sällskap
Dagens längtan: Tisdag + tjejerna !
Dagens fundering: Vad jag ska köpa till min S när han kommer hem
Dagens beroende: Min kusin som nu har lämnat mig
Dagens tråkigaste: Att jag hatar att sebbe är borta, att jag är på landet utan min kusin här och att jag har så äckligt tråkigt just nu
Dagens personer: ANGELICA <3
Dagens roligaste: Ingenting, eller jo. Vurpan i liften
Dagens bästa: Harry Potter

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

2008-03-23 @ 20:55:54
URL: http://leapea.blogg.se
Postat av: Bea och stine

hejsan
trött på alla likadana bloggar? kolla då in våran blogg vi är inte som alal andra det lovar vi er ;) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0