borta bra - hemma bäst (?)

Äntligen hemma. Men jag vill inte vara hemma, jag vill inte till skolan imorgon, jag vill inte få tillbaka alla provresultat, känna pressen och komma hem med en väska som väger flera kilo p.g.a. alla läxor.
Utan jag vill vara kvar i vårat mysiga hus på landet, träffa min kusin, åka snowboard, sova länge, basta, mysa med min älskling och bara leva livet.
Men nu sitter jag här hemma ändå, sebbe kunde ju ha varit här och livat upp stämmningen lite iaf men nej han är hemma.. och jag måste erkänna, jag saknar honom riktigt mycket redan.

Har precis packat upp alla 15 väskor släpade med mig hem, vad hade jag i alla egentligen ?
Och nu börjar jag få lite ångest över att jag inte har gjort HK läxan men om en lärare ger läxor över lovet kan man faktisst inte förvänta sig att dom ska vara inlämnade första skoldagen, får helt enkelt råplugga imorgon.
Men vi har tur, hela nian ska på skidresa till ramundbergen så vi går alla dagar fram tills torsdagen då vi har halvdag och sen får sitta på en buss i 9 timmar. Roligt roligt, vissa skulle fixa disco (hahahahahahaha.) och vissa skulle fixa ett poolparty (båda dessa får det att låta som att vi går i 5an) men vi får se hur kul det blir.
Nu ska jag dricka upp mitt te, sätta på tven och ringa till sebbish. Jag saknar honom för mycket för att låta honom vara !

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Jag saknar dig också älskling! Tack för underbara dagar med dig !

2008-03-02 @ 21:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0