blööö

Klockan är 12 och jag kom hem för lite mindre än en timme sedan. Då hade jag och mina tjejor redan legat och pratat i två timmar, packat + städat i en timme och resetid en timme. Det betyder att vi alltså vaknade 7, jag har sovit 5 timmar inatt och jag har mått bättre. Jag är trött och mår lite smått illa, men det är det värt för kvällen var otroligt rolig !
Nu tänkte jag ge min stackars mage någonting att äta och sedan ska jag sätta på en film och ta det lugnt till halv 3 då ska jag åka till ålstensgatan och möta upp mammsen för att sedan åka vidare till morfar och ta en mysig eftermiddags fika !
Bilderna vi tog kommer nog inte upp på bloggen utan antingen håller jag dom för mig själv eller så får bara mina absoluta vänner ta en titt på dom.

Jag hade tänkt att det här skulle bli min ego-dag, jag skulle bar bry mig om mig själv, fixa mina naglar, göra ett fotbad, göra en helkropps insmörjning så att jag blir len som en babyrumpa (vilket jag redan är, hoho), ansiktsmask och lite allt möjligt annat men vi får se vad dagen och min ork räcker till. Nu är det iaf movietime, bye 4 now.

Kommentarer
Postat av: skön

är jag din absoluta vän?(A)

2008-03-26 @ 18:24:50
Postat av: natalie

det beror på vad du heter :)

2008-03-26 @ 19:26:15
URL: http://twiggys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0