Bennybenny är och förblir min favorit

Igår var jag med Benny (min kära bästa vän), i hennes gästinlägg fick ni läsa hur vi lärde känna varandra och hur snäll jag var mot alla när jag gick på dagis..haha.
Såklart gästade jag hennes blogg också www.buddhabuddha.blogg.se, där kan ni läsa mitt inlägg.
Här hemma har jag nästan inte fått nånting gjort som jag hade tänkt göra idag, jag har precis ätit frukost men pyjamasen är fortdfarande på och jag ser fortfarande ut som en nyvaken tönt. Eller en sak jag kan få beröm för, jag sitter och pluggar på en lördag. Det är inte alla som är så duktiga som jag som gör det, fast jag måste också städa mitt rum och göra lite fint för J och hennes familj som kommer hit på middag ikväll. Då antar jag att jag måste hjälpa pappsen med maten också, vilket bara är roligt.
Jag kommer med nåra updates sen !

image258

Världens gulligaste lilla beebis !
Zac Efron som liten, skönheten håller i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0