back to stockhome

Jag vet inte vad som har hänt med mig, ända sen lovet började har jag inte kunnat sova längre än till 9. Idag vaknade jag halv 9 liksom, det är ju på loven man ska sova bort halva dagen så man slipper ha tråkigt sen går man ut och har roligt på kvällen.
Allt är iaf packat och klart så nu ska jag bara käka frukost, dra på mig mjukis outfiten, ladda Ipod + mobil sen är det bara hoppa in i bilen där jag ska spendera mina 4 senaste timmar.
Som tur är har jag nåra sidor kvar i min Harry Potter bok men påvägen hem kan jag säkert tigga åt mig en tidning.

image278

Kommentarer
Postat av: din angelica

absolut solo eller elle!

2008-03-24 @ 11:31:23
Postat av: Frida Madeleine

Cosmopolitan!

2008-03-25 @ 13:40:48
URL: http://fridamadeleine.blogg.se
Postat av: Erika

Glamour, Eller eller Cosmopolitan

2008-03-27 @ 19:11:55
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0