The sims året runt

Hej alla darlings, haft en bra kväll än så länge ?
Jag, min pojkvän och hela familjen har varit ute och ätit middag på ett mysigt ställe intill vattnet. Vi kom hem för ett tag sen, har kollat på lite fotboll och just nu sitter jag och sebbe och spelar sims. Började spela det idag, lånade min syrras "året runt" och det är ju så sjukt kul ! Var evigheter sen jag spelade det och har glömt hur underbart spel det är, har gjort en familj som består av en sebastian och en natalie, dom har fått ett barn och är gifta. Jaa, drömma kan man ju alltid, hoppas vi håller ihop länge iaf :)
Nu tänkte jag sätta mig i sebbes knä och titta på när han gör sin sim, han ska göra en snygg kille i 20-års åldern som ska bli kär i typ 3 tjejer samtidigt och sedan bjuda hem alla på samma gång. Mr otrogen är i full gång, ska bli kul att se hur det går.




Snöbollskrig


Solbränna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0