The bitch is sleeping

Sebbe är hemma från jobbet, vi är mätta i magen av massa mackor och han står nu i duschen och jag.. ligger här med min bästa vän. Tänkte skriva ett litet god natt inlägg, när min blöta älskling är tillbaka ska vi nog mysa lite och sedan kolla på tv. Sen blir det sov dags eftersom att pappa & seb ska upp 7 imorgon och jobba, trogen flickvän som man är så går jag såklart också upp för att säga hejdå.
Imorgon kommer frida och på kvällen blir det match med sebbe och hans polare, taggad till tusen !
God natt darlings

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack gumman. Ja det är sjukt jobbigt men vi får hoppas att den blir bättre fort! :)

2008-06-18 @ 09:27:21
URL: http://aldrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0