Super mario

God day, jag och min kära vän jeanette sitter i datorsalen och ska precis spela mario. Ni borde testa det på hamsterpaj, heemskt kul. Imorse vaknade jag upp med min älskling tätt intill mig, vi hann inte ligga kvar och dra oss så länge eftersom att jag började halv 9 men när jag var halvvägs till skolan ringde J och sa att vi hade håltimme på svenskan. Då knatade vi hem till mig, kollade runt på bloggar och läste lite skvaller.
Har precis ätit lunch, god var den för att vara skolans mat faktiskt. Kassler & potatisgratäng. Om lite mindre än en timme har vi matte och sedan får vi gå hem. Ska nog köpa ett paket jordgubbar på vägen och sedan sätta mig på ballkongen med lite plugg. / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0