Söndag

God morgon !
Hoppas allt är bra med er, själv mår jag toppen! Har sovit bra, nyss tagit en skön dusch och har en rolig dag framför mig. Hela min familj ska hem till sebbe på eftermiddagen, vi ska planera sommaren vi ska spendera tillsammans över en mysig fika.
Igår var jag och min pojkvän världens bästa barnvakter, vi kollade på film, spelade uno och massor med annat roligt. När jag kom hem från min jobbiga vända från stan drog jag på mig bikinin och gick ut och satt mig i solen, somnade såklart eftersom att det var så skönt och idag när jag vaknade såg jag att jag hade faktiskt fått färg, hade stora tydliga sträck sen min biniki. Yes, bara hålla kvar den !
Tänkte gå och torka mitt hår och sedan städa mitt rum, hör nog av mig senare.
Love / N


Kommentarer
Postat av: Dina

Nu har jag en ny blogg :)!

2008-06-01 @ 19:03:57
URL: http://myfanclub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0