Solning idag ?

Vaknade för ett tag sen, sitter nu och kollar på tv (greveholm om jag ska vara ärlig) och om ett tag ska jag smsa malin, idag ska jag till vällingby och sola med M och käka massor av jordgubbar, mums vad gott ! Sen på kvällen ska jag hem till min älskling och vi åker vidare till hans kompis där vi ska kolla på fotbolls matchen.
Go spanien !



Veckans planer :
Söndag 29/6 - Träffa malin, sola&jordgubbar. På kvällen kolla match med sebbe & claes.
Måndag 30/6 - Mammi ska färga mina ögonbryn + ögonfransar, på eftermiddagen ska vi in till västermalmsgallerian.
Tisdag 1/7 - Kanske träffa Melissa
Onsdag 2/7 - Chilla och råpacka, kanske sola om det är väder.
Torsdag 3/7 - Träffa min älskling hela dagen !
Fredag 4/7 - Sebbe sovit över från torsdag - fredag, ses en stund på förmiddagen och säga hejdå :(
Sedan drar jag till orsa !
Min älskade kusin, here i come


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0