Soffan is my place

Sitter just nu i soffan, har precis duschat. Jag och malin satt och solade flera timmar kändes det som, blev rejält brun iaf ! Och även rejält svettig så det första jag gjorde när jag kom hem var att hoppa in i dushen.
Snart är maten klar, grillat som är den enda mat det känns som att våran familj äter när sommaren kommer, om jag ska vara ärlig har jag börjat tröttna lite på det. Ikväll är det match, sebbe har tippat på kryss så får väl heja lite på Tyskland också för annars kommer Spanien vinna stooort !
Ska vara en duktig flicka och hjälpa mamma med att duka lite, vi hörs självklart sen.
Ska tänka ut något roligt att skriva om, känns som att jag har lite slut på ideér, men ta det slugt det kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0