Skolavslutning!

Äntligen är sommarlovet här !
Innan jag börjar berätta om min dag vill jag be om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Jag har haft fullt upp och känner redan nu att jag inte alls har så stor lust för att blogga, så förvänta er ingen daglig uppdatering nu när sommarlovet är på ingång.
Men i inlägget ovanför ska jag försöka återberätta veckans alla händelser.

Idag möttes alla abas 9or i skolan för att säga hejdå och få lite kakor och läsk. Sedan gick vi upp till kyrkan där många sjöng, för många. Sedan fick vi betygen och halv 1 gick vi hem, skönt att dom höll kvar oss i mer än 2 timmar.
Lite senare åkte jag och Sara till stan, köpte en present till Jeanette som har en middag imorgon för några kompisar ska bli trevligt faktiskt !
Kom hem för en liten stund sen och vill bara bädda ner mig i sängen och sova, känns så skönt att ha gått ut 9an, äntligen ! Betygen blev jag rätt så nöjd med också, kommer nog in på det jag vill iaf, vilket är det viktigaste.
Ikväll ska jag till min älskling när han jobbat klart, bilr runt 10 tiden. Tar med mig en film så vi kan ha det lite mysigt sen slaggar jag där och spenderar min dag imorgon med honom.
Nu ska jag sätta mig och försöka minnas allt jag gjort dom senaste dagarna, säger bara att jag skriver inte så mycket om varje dag utan försöker göra en grov sammanfattning.

Måste bara lägga in mina två favorit låtar, brukar inte lyssna på techno men dom här är ju för bra !

Dj Mango - Eurodancer



Techno Trance - Once again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0