pms kossan natalie

Den värsta dagen på hela månaden är dagen innan mensen, jag får världens PMS. Antingen blir jag skit förbannad för inget eller så börjar jag att grina för att jag typ tappar en penna eller att jag inte får någon god natt kram av mina föräldrar. Jag hatar den dagen, hormonerna gör som dom vill och man kan inte styra över hur man reagerar på saker och ting. Dagen efter får jag världens mensvärk så det är väl bara att sätta igång och knarka mina smärtstillande imorgon.
Nu ska jag sova innan mitt huvud sprängs, det dunkar värre än en elefant.
god natt, hoppas ni mår bättre än mig just nu

Kommentarer
Postat av: John

Scaaaaryy:O

2008-07-01 @ 01:24:30
Postat av: Tessi

Det där hatar jag också.. Det är hemskt rent ut sagt.. Hoppas du mår bättre imorgon gumman!

Love you /T

2008-07-01 @ 01:43:18
URL: http://ttewss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0