Nytt och härligt

Här kommer bilderna på mina nyinköpta redan älskade kläder

H&M shopping


Ett chill linne, tyckte det var så gulligt och otroligt skönt är det också !
Matcha snyggt med ett par ljusa stuprör och ett par söta ballerina


ännu ett till chillipilli linne, tänkte ha det under kjolen jag köpte. Har kjolen lite högre upp på magen och håller upp det med ett skärp.


Kjolen såg jätte pluffsig och ful ut på bilden men i verkligheten är den mycket sötare.
Den sitter tajt där uppe, det är som en bred linje som håller den uppe sen är det små söta fickor på sidorna.

GinaTricot


Har letat efter en blommig klänning enda sen sommaren började men har bara hittat tunikor som har varit förkorta att ha som klänning eller linnen med jätte fina blomstermönster.
Men nu hittade jag äntligen den här, syns inte på bilden men det är en liten volang där nere.
Matcha snyggt med ett par ballerina eller gladiators i guld tror jag skulle bli snyggt och på kvällen kan man även dra på sig sen jeansjacka.

Wedins


Nu ska jag ta och berätta min lilla story bakom dom här skorna eftersom att det gör dom mycket mer speciella.
Nu är det såhär att jag har fått för mig dom senaste dagarna att jag hemskt gärna skulle vilja ha ett par gladiator, helst ett par guldiga eftersom att det passar till det mesta. När letandet hade börjat startade jag med att kolla på Dinsko, hittade ett par svarta som var både snygga och sköna men det fanns bara i storlek 38 och uppåt, små fötter som man har så måste jag ha 37. Traskade vidare med en dyster min, visste att det var slut överallt, jag var försent ute.
Sen kom jag in på Wedins, kollade runt i hela affären utan att se ett enda par gladiator skor. Då när jag var påväg ut gick jag förbi rea lådan och såg något guldigt, stannade upp och kollade lite extra. Det var ett par guld gladiators !
Men eftersom att jag hade haft sån tur trodde jag att det självklart skulle vara fel storlek eller att dom skulle vara helt paj men när jag tog upp dom stod det 37 med stiliga guldbokstäver. Jag sken upp och satte genast på mig dom, fyfan vad sköna dom var ! Men det var inte det bästa, när jag hade provat klart dom kollade jag efter priset, dom hade legat i rea lådan där man gick halva priset på rea priset så från början kostade dom 750 och jag fick dom för 200 pix.
Fattar ni hur otroligt glad jag är !
När jag går i mina gyllene skor.. lalala (med mitt gyllene smile)

Kommentarer
Postat av: angelica

fyfan va fint allt var!!! omg ge mig dina kläder.

älskar dig mest <3

2008-06-28 @ 19:08:14
Postat av: Malin

Gud vad fint allt var gumman! Haha vilken tur du hade med skorna! ;)

2008-06-28 @ 19:38:33
URL: http://aldrin.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag har en sån blommig klänning, verkligen jätte fin! Och skön. Dina andra kläder och skor var också jätte fina. Vi hörs imorgon bitti, smsa när du vaknat. PUSS

2008-06-28 @ 20:05:23
URL: http://magod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0