Nicole is my darling




Snyggt med sjal på sommaren !


Söt kofta, stuprör och sjyssta ballerina, så perfekt som det kan bli


Shit vilken snygg jacka, skulle inte bangat på att bära en likadan för att krydda upp outfitten lite

Min älskling frågade mig precis vem jag gillade mest av Nicole Richie och Lauren Conrad. Båda är ju mina absoluta idoler så jag kunde faktiskt inte svara.
Jag gillar Nicole eftersom att hon precis har blivit världens sötaste mamma och att hon som jag har haft sina smala perioder, det kändes skönt att en känd person också kunde vara smal. Svårt att förklara men det kändes bra på något sätt.
Lauren älskar jag för att hon har så otroligt snygga kläder, läste i en skvaller tidning här om dagen att hon och hennes förra bästa vän från The Hills (Heiden) hade bråkat och då hade hon betett sig jätte konstigt och varit värsta bitchen. Jag älskar båda men på helt olika sett.
(Måste bara tillägga att Nicole har sjukt snygga kläder hon också!)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Asså shit va snygg bloggen blev:D!! Du får fan berätta hur du gjorde sen!



Idag får vi förhoppningsvis veta!:)



<3

2008-06-27 @ 09:48:23
URL: http://lifeasjeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0