Mysig dag

Kortfattat om min dag, vaknade upp hos malin. Vi åt en god frukost, solade på hennes altan men när solen gick i moln spelade vi kort ist. Drog sedan hem, spelade såklart sims när jag kom hem (har blivit en riktig nörd) och sen hjälpte jag pappa att jobba, pantade burkar och vi handlade en god middag. Idag var det jag som fick göra den goda italienska tallriken, fyfan vad gott det var. Ni måste smaka den!
Tjänade lite pengar på eftermiddagen vilket var skönt, då kanske jag har råd med allt jag vill ha ?

Efter några timmars sims efter middagen tänkte jag ta en paus och överlämna spelet till min syrra, tänkte städa rummet och sen lägga mig och läsa lite. Vet inte om ni har läst boken Låt den rätta komma in men den har jag precis börjat på och tycker redan den är läskig. Det är en skräckroman som utspelar sig i vällingby & blackeberg. Så läskigt att läsa om områden som man känner till, speciellt när det händer så groteska saker som det gör..
Nu ska jag återgå till min säng som är bombad med kläder och annat skit, måste röja lite så att jag får plats, jag och min bok. Ha en trevlig kväll!

Eftersom att jag inte har något för mig så tror jag att det kommer nåra till inlägg ikv, ska försöka sätta ihop en outfit, skriva en liten lista på vad jag behöver inför sommaren m.m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0