Min roliga vecka

Torsdag 5/6
Vanlig skoldag men sedan gick jag på Claes (sebbes kompis) studentskiva.
Mamma och pappa hade åkt till landet så jag sov hos sebbe hela långa helgen. Kvällen var jätte rolig, mycket dans och lärde känna några nya personer. Jag och sebbe drog hem runt 2 och sedan direkt i säng.

Claes och hans gulliga flickvän

Vi gav honom lite minnen på duken, så fick han något att läsa gen efter.

Fredag 6/6
Nu var det sebbes & sunshines tur att ha studentmottagning, deras föräldrar hade hållit på att kämpa med maten flera dagar innan. En eloge till dom faktiskt !
Maten var super god och hela dagen blev jätte lyckad tyckte jag, lärde även känna sebbes syrra lite bättre. Helt underbar tjej, så rolig att prata med och omtänksam. Du ska vara stolt över henne sebbe !
På kvällen drog alla hem till Jennifer där vi sjöng singstar och killarna spelade Guitar Hero, Sara följde med (sebbes syrra) men hon drog efter ett tag och Jennifer gick och la sig. Då var det inte lika kul för mig heller så jag somnade också.

Sebbes pappa höll ett fint tal, sebbe stod vid hans sida och såg så glad ut.


Verkligen en lyckad bild på mig och Chris.
Letade efter en bild på mig och sebbe men det fanns ingen, jag försökte hålla mig borta så mycket som möjligt från kamerorna.

Lördag 7/6
Gröööönan !
Det var verkligen hur kul som helst, var så länge sen jag åkte karuseller så hade nästan glömt bort hur roligt det var. Åkte till Malin för att först lämna mina saker där (skulle sova hos henne och ville inte släpa runt på allt hela dagen). När jag kom dit kom jag på att jag hade glömt malins&malins presenter, bad om ursäkt och så var det inget mer med det. Får helt enkelt ta med dem någon annan gång.
Vi åkte karuseller i 7 hela timmar, gissa om jag var trött efter. Levde bara på en hamburgare hela dagen.
Lite bilder togs även fast vi hade fullt upp att springa mellan karusellerna. Våra favoriter var popexpressen (såklart),berg-och-dal-banan, flygande mattan, vikingaskeppet. Åkte även uppskutet men efteråt var man helt skakis, trodde den inte var så läskig som den var, eller så har jag blivit fegare. Lite bilder får ni iaf


Två av mina favoriter + jag. Malin tog kortet
Från vänster: Jag,Emmy,Malin


Jag & min älskade Malin utanför lustiga huset.


Jag på tuben, äntligen påväg hem.

Söndag 8/6
Vaknade upp hos Malin, efter frukosten drog jag till Emmy. Vi stuttsade på hennes stuttsmatta, pratade i solen och åt en god lunch. När det började bli eftermiddag drog jag hem till Sebbe igen, eftersom att det var så otroligt varmt ute drog vi och badade (första doppet) tyvärr blev det inga bilder eftersom att jag glömde min digitalkamera hemma.
På kvällen åt vi en god middag och kollade på film.

Måndag 9/6
Idag var en vanlig skoldag, tyckte den kändes onödig för min del eftersom betygen redan var satta och lärarna hade samlat in alla böcker så jag och sebbe sov ända till 11. Vi hade en mysig morgon och sedan drog jag hem och han till gymmet. Balen var ikväll så åkte hem och fixade mig. Sebbe kom efter någon timme och lite senare kom Jeanette.
Runt 7 kom våra dejter, Jens&Michel, Jeanettes pappa fotade oss som en galning sedan tog vi taxin in till Café Umbra. Det var inte lika fint som jag hade trott och maten var väl sådär, det kändes inte som om alla kom igång heller efter maten, inga dansade och fler och fler började dra. De felsta skulle till solvik för att kröka, och och Jeanette funderade på att åka dit först men sen kände jag att jag inte orkade så när alla endå satt på tolvan och skulle gå av vid smedslätten så åkte jag vidare hem till mig.


Alla klassens söta tjejer, gud vad fina alla var !


Hela klassen, jag i mitten i den blåa klänningen.
Där ser ni min kläning ni som har frågat efter den :)


Förrätten, baugett med parma skinka, pesto, mozarella & tomater.


Varmrätten, kyckling, klyftpotatis och en god sås.

Tisdag 10/6
Klassensdag, picknick i rålis. Det var mysigt men otroligt kallt.
Senare drog jag och Sebbe till Jocke som också var nybliven student, hela gänget var där och vi åt och hade mysigt. Runt 7 tog jag bussen därifrån och mötte upp Astrid & Ingrid i alvik, vi mötte sedan Sanna & Bea och var hemskt taggade för MATCHEN ! I kungsan var det propp fullt så vi drog hem till Sanna istället, kvällen blev jätte mysig och gud vilken match. Efter första målet kan jag medge att jag inte hatar Zlatan längre och det andra målet var så klockrent !
Känner mig hemskt taggad för nästa match som är på lördag, Sverige - Spanien och den ska ses hos malin !






Kommentarer
Postat av: angelica

bara så att alla vet, är det MIN kusin, i blå/turkos klänning där <3

fan va fin du va gumman, jag älskar dig

2008-06-14 @ 20:00:06
URL: http://bajsmakargatan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0