Min lilla lista

Jag behöver så många saker inför sommaren känns det som, inte kläder och smink, absolut inte, men typ skönhets grejer.

Solkräm (för ansiktet) Vill ju inte bränna ansiktet men inte heller få fet hy av den tjocka solkrämen som används till kroppen.
Hårinpackning Sola&bada, det är ju det sommaren består av. Men av alla UV-strålningar och allt detta klor hur kommer mitt stackars hår se ut då ? Därför måste jag köpa en vårdande inpackning som även skyddar, tipsa gärna!
Peeling Om man vill vara brun och snygg ett tag efter sommaren är mitt tips att peela huden med jämna mellanrum. Peelingen tar bort all död hud och när du solar nästa gång kommer brännan in i nya huden och stannar därför mycket längre.
Brun-utan-sol Med denna underbara kräm kan man gå runt och vara brun även fast solen inte tittar fram, men den jag söker efter ska innehålla mjukgörande kräm också som återfuktar och gör huden len som en babyrumpa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0