Jag och mina löften

Ni kom väl ihåg att jag lovade att jag skulle skriva mer igår, gjorde jag det ? Nej
Jag lovar jämt en massa saker men sen kan jag inte hålla dom, eller okej stora löften är det klart jag håller me jag menar såna här små saker, då är det oftast något som går före. Vaknade precis och tänkte göra lite frulle sedan hoppa in i duschen, idag ska jag äntligen till min älskling ! Har inte träffat honom på två dagar, känns som en vecka.
Frida ringde även igår, imorgon ska jag äntligen få träffa en av mina bästa vänner igen, det var ju månader sen.
Men ikväll ska sebbe jobba så jag drar hem innan middage och då jäklar kan ni förvänta er inlägg, den här gången sviker jag er inte. Btw, om ni vill kolla på snygga outfits och en otroligt "snygg" bild på mig när jag var liten så kan ni få mysig insperation från min kusins blogg, Angelica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0