Jag älskar min pojkvän

Satt och kollade på lite gamla kort och hittade några gamla bilder på min söta älskling (det här var alltså låångt innan vi blev tsm)


Guud jag kom ihåg hur söt jag tyckte den där bilden var, om jag ska vara ärlig så trodde jag faktiskt aldrig att jag skulle kunna få honom. Han verkade ju så perfekt, så omtänksam, jätte rolig att prata med, hur söt&snygg som helst, han uppfyllde allt jag hade punktat upp under kategorin "drömkille".
Första gången vi träffades, har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv. Men sen dess så gick det bara framåt och några veckor senare var vi tillsammans och det är vi fortfarande. Världens lyckligaste par !


Print screenade en av våra konversationer precis i början, fårga mig inte varför men kul att ha kvar och kolla på. När jag kollar tillbaka vad vi skrev tycker jag att jag skrev jätte töntigt. Usch, haha.
Men tur att det gick som det gick, vi har snart varit tillsammans i ett halvår och jag är lika nykär som jag var från första början, i love you baby.


Kommentarer
Postat av: S´

ni är ju bara för gulliga!

2008-06-12 @ 12:05:53
Postat av: T'

Sötaste paret!

2008-06-15 @ 22:53:59
URL: http://ttewss.blogg.se/
Postat av: natalie

aw vad gulliga ni är, tack :)

2008-06-16 @ 12:01:07
URL: http://twiggys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0