Hemma spa

Jag sa ju att jag skulle ta det lugnt idag och vila upp mig - vad är då bättre än ett hemma spa ?
Det var länge sen jag hade det och nu har jag hunnit tjacka lite produkter så jag tänkte varför inte. Nu efter lunch hade jag tänkt göra en fotbehandling vilket innebär en fotpeeling jag köpte på Åhléns samt en footcreme efter det.
Måste även fixa mina naglar, dom börjar bli en katastrof! Det är snyggt med långa naglar men då måste dom vara välskötta och fina, ska försöka fixa ett inlägg sen där jag skriver steg för steg hur jag fixar naglarna samt vilka produkter jag använder :)
På eftermiddagen ska jag ta ett långt bad med massa oljor och sedan en ansiktsmask och hårinpackning på det, ska börja nu på en gång. Håll utkik efter mitt nagel-inlägg sen !
Love / N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0