Happy Birthday

Igår var jag och några kompisar hemma hos Jeanette på födelsedags kalas, äntligen 16 gumman !
För mig är det ju några månader kvar..

Dagen började med att jag vaknade upp hos min älskling, vi tog det lugnt på morgonen och åt frukost, hade det mysigt. Sedan åkte vi till sumpan där min spelnörd till älskling skulle köpa ett xbox 360, jag ska inte säga något om spelnörd eftersom att jag själv gillar att spela, bad t.o.m. att sebbe skulle ladda ner lite roliga spel till mig också!
Det var super bra grafik och film kunde man också kolla på, allt i ett. Runt 4 åkte sebbe och jobbade och jag åkte hem, bytte om och drog vidare till ekerö. Presenten jag gav var en liten body butter från Body Shop, med mango doft eftersom att jag vet att jeanette gillar det, hoppas det iaf.
Vi kollade på en läskig film som hette Sova med fiender, jag tyckte den var äcklig och kunde inte hålla tillbaka skriken så skrämde skiten ur både hunden och dom andra. Men det var en rolig kväll trots att jag fick säga hejdå till Jeanette för typ 2 veckor framöver, hon ska till santorini eller vad det heter, det ligger i grekland och dom åker inatt.
Jag hoppas att planet krashar för förra gången dom skulle åka till rom så lovade hon mig att jag skulle få hennes moppe om hon dog, nej min bästa vän ska komma tillbaka hit levande !
På tal om spel tror jag att jag ska göra lite frukost och sedan spela The sims, det var ju så länge sen.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Känns skönt att du värdesätter mitt liv:P Nädå! men det var jättemysigt att du kom o tack för presenten! Jag hoppas att jag överlever så vi kan cykla tsm :)



Love you!

2008-06-13 @ 14:58:55
URL: http://lifeasjeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0