Greveholm

Kan inte fatta att jag är vaken såhär tidigt men det är jag iallafall så nu får jag ta och hitta på något roligt eftersom att jag är helt själv hemma, nästan. En sovande syster är inte till sån stor hjälp iaf. Idag blir en lugn dag, idag ska jag göra iordning min design så får vi se senare om jag lyckas, idag ska jag även ta reda på vilket gymnasium jag ska spendera mina 3 dyrbara framtidsår på. Det beskedet kommer på eftermiddagen tror jag om jag inte hinner få det med posten. Måste ju erkänna att jag är liiiite nervös faktiskt, så för att lugna mina never ska jag sätta på en film. Hade tänkt mig Det hemlighetsfulla huset men kom sedan att tänka på Greveholm, det som är så bra med den filmen är att en inspelad julkalender alltid är typ 6 timmar, då har jag något att göra hela dagen !
Jag vet att jag är mycket för barnfilmer men nu är jag är hemma och är sjuk så tittar jag hellre på mysiga barnminnenfilmer än att kolla på något äckligt actionblask. Sådetså



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0