Godis och fotboll med en kär vän

Det blev en skön dag ändå, regn på morgonen men nu på eftermiddagen börjar solen kika fram.
Är just nu hos malin, ska se matchen här och även sova över, vi möttes upp i vällingby och kollade runt i några affärer innan vi köpte godis och sedan tog bussen hem.
På morgonen var jag med min älskling men sen skulle han dra och gymma så jag tog en dusch och spelade sims men fick väldigt brottom och missade tolvan. Så typiskt mig..
Om det blir så här skönt väder kanske man ska ta en promenad sen, det börjar ju bli riktigt varmt. Hoppas på lite sol imorgon för jag måste verkligen bättra på min bränna ! Nu ska vi äta godis och prata lite skit, nu jävlar håller vi tummarna för Sverige ikväll ! Det är mig och malin ni kommer höra mest när sverige gör mål, jag lovar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0