Frida Alexander

Min dag spenderade jag med min lilla älskling Frida, vi var i vällingby. Började med att kolla runt men såg bara snygga kläder vart jag än gick så eftersom att jag hade med mig lite pengar så blev det lite shopping. Bilder kommer såklart :)
3 timmar var i vällingby och bara gick runt och pratade medans vi provade skor med skyhöga klackar, mini-klänningar och underkläder, frida är den tjejen jag berättar allt för och eftersom att vi inte setts på ett tag var det så kul att träffas igen !
Nu har det mesta av dagen gått, ligger i sängen och bara tar det lugnt. Skönt att få vila min onda rygg, får alltid så ont i ryggen om jag står mycket under dagen eller så, skit jobbit.
Har packat det mesta inför landet, gick på 5sek eftersom att vi bara ska vara borta under helgen. Tänkte hoppa in i duschen och vid 9 drar jag och pappa och hämtar upp min älskling från jobbet.


My rolemodel, my love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0