En dag med syster

Mamma är på jobbet, pappa är på jobbet och sebbe är hans hjälpreda. Det betyder att jag och min syster är helt ensamma hemma, då kan vi ägna lite tid åt varandra och ha en mysig syskon-dag vilket är lite ovanligt.
Känner mig lite små seg faktiskt, vaknade många gånger under natten pga min halsonda och sedan vakande jag även när sebbe skulle upp och jobba (kl halv 7), själklart tog det en timme innan jag kunde somna om.
Därför ska jag inte göra något ansträngande idag utan bara jobba på att bli frisk, jag och sofia har precis käkat pizza. Det blev våra frukost, nyyyyttigt !
Har spelat sims några timmar men nu tänkte jag hitta på något annat, vi får se vad det blir.
Puss på rumpan, vi hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0