En akademi

Kollade gymnasiet för ett tag sen, kom in på mitt tredje. Hade ju hoppats på antingen första eller andra men ficknöjamig med hantverksakademin. I början var jag inte särskilt nöjd men nu när det har gått ett tag och när man har tänkt efter lite så känns det mycket bättre och jag ser faktiskt fram emot det :)
Snart ska jag och min älskling ta bussen in till vällingby, det blir SATC filmen med lite popcorn och läsk. Sedan hem igen och mys hela kvällen!
Imorgon ska jag till stan och shoppa, tror att jag letar upp det mesta i vällingby sedan åker till västermalmsgallerian och lämnar tillbaka tröjan sen åker hem. Vet inte om jag orkar åka ända till stan om jag ändå kan hitta allt i vällingby..
Vi hörs sen, skriver förmodligen ett inlägg ikväll. Nu när sebbe har köpt sin xbox brukar han sitta och spela och jag sitter då framför datorn så får lite mer tid för att blogga när jag är här.
Love / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0