Det tar aldrig slut

Har suttit och kollat runnt på lite klädsajter och hittade ännu fler godingar, fan det tar aldrig slut. Blir ju galen på alla snygga kläder och alla rea priser som har sjunkigt så lågt som det bara går. Hur ska jag kunna hålla i mina pengar ?
Här är några av dom nya godingarna jag precis hittade, vissa ska jag absolut ha i min garderob om några dagar och vissa får jag bara fortsätta dregla över.



En söt blommig sak, kan bli min om jag har pengar över.
Snygg till jeans jacka och guld accesoarer maybe


Denna godbit ska bli min, jag ska kriga imorgon för att hitta den.
Matcha snyggt med en svart eller vit T-shirt under, gladiators till.


Har sett snyggare byxdressar, det här är ingen jag skulle vilja ha direkt men den är mer som en chilldress och helt okej tycker jag. Matcha den med en snygg bränna, barfota och snygga målade naglar.

Kommentarer
Postat av: Pontus Ekenberg

Här kommer mitt tips om en klädsida :)

2008-06-28 @ 00:00:56
URL: http://www.ysn.se
Postat av: Shibby

Sitter och klickar runt lite på mer-trafik och kom till din sida så ville bara säga hoppas du får en trevlig lördag :)



du är även välkommen att titta in i min blogg ;)



/Shibby

2008-06-28 @ 07:51:46
URL: http://metrobloggen.se/shibby

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0